NETIMM

Reteaua tematica "Angajarea, pregatirea si mentinerea personalului" din regiunea Bucuresti -Ilfov
Am creat acest blog ca un loc virtual unde membrii retelei se pot imtalni .
Din acest moment usa virtuala va fi deschisa in permanenta tuturor.

luni, 31 ianuarie 2011

datele fiecaruia

Pentru a completa in partea stanga lista cu membrii retelei am nevoie sa imi trimiteti pe adresa reteaimm@gmail.com cate o fotografie a site-ului companiei sau logoo si adresa site-ului
cei care stiu sa lucreze pe blog o pot face si singuri.
datele de acces la blog le veti primi de la Simona
eu voi fi un fel de administrator al blogului, insa fiecare dintre voi va avea acces la toate facilitatile la fel ca mine.
Rugamintea mea este , daca nu va pricepeti, nu umblati sa nu stricati

Al vostru membru Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu